trött och sugen på att träna!

gick till skolan vid 09.00 för att endast vara på en onödig lektion. gick tillbaka hem till min david, eftersom nästa lektion inte började för än 12.20. vi tog oss en sväng ner till ica och köpte lite fukost och piggelin. slappade rejält tills klockan var dax att gå upp till skolan igen. då var det en halv spansklektion som gällde och sedan polenredovisning. alltid lika intressant och se, och jag ska med nästa år när det är vår tur, om jag så ska sälja min själ för det.. 
när det var time för biologi kunde jag med gott samvete traska hem till min älskling igen då jag var färdig med allt.

vi tog oss senare en sväng ner till båten. Är tvungen att vänja david innan han ska med ut på sjön ;)
nu har jag nyss kommit hem och ska lägga mig ute i solen en stund innan det är dax för fysträning, ute denna gång!  idag är jag riktigt sugen på att träna!

ta vara på sommarvädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0