skolavslutningstider

nu är det äntligen sommarlov. ett välkomnat, välbehövligt ett.
sitter här i soffan och lyssnar på melissa horn.  älskar hennes musik

igår var det dags för min kära kusin att ta studenten. den vackraste av dom alla, var hon.
så otroligt fin.  är så glad att ha henne som kusin! :)
 så var vi på lite tårtkalas där under eftermiddagen.
sedan var det dax för mig att gå ur 8;an.. och jag tycker verkligen detta går för snabbt.
det är endast ett år kvar nu, ett pyttelitet år som kommer gå hur fort som helst.  det är så läskigt.
vad blir det sen? det är ju så tryggt att ha alla klasskompisar runt sig, ha några få meter till skolan.
samma lärare som alltid, världens bäsa dessutom.
men sen helt plötsligt ska allt förändras.. det känns både bra och dåligt.   men det är väl såhär det ska vara..
sedan är det gymnasiet som gäller!

imorse följde jag med David och ragnhild för att titta på 9;ornas avslutning, eftersom casper gick ut!
sedan åkte vi hem och bakade en jordgubbstårta.  
ikväll blir den endast lungt, ska kolla talangfinalen, käka pizza och mysa :)
ha en bra kväll, och ta hand om er i stundent och avslutningsfirandet!




Kommentarer
Postat av: Julia ♥

sv: har inte haft den än :) kommer i 9:an :)

2009-06-12 @ 18:24:18
URL: http://endastjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0