planeringen gick inte som planerat

jag har inte hunnit sola,  jag har inte hunnit styrketräna, vi har inga ägg så jag har inte kunnat baka och vädret är för dåligt för att ta mopeden upp till mormor och morfar!   min planering gick jätte bra...
viserligen är inte klockan mer än fem. så jag har ju fortfarande tid på mig!    skulle faktiskt vilja hinna med att sola!
men vet inte ens om det är öppet.. bra koll.

man kan ju undra vad dagen har gått åt till eftersom jag inte hunnit med någonting som jag planerade..
jo.. jag och david har faktiskt planerat en liten tripp till göteborg då det blir bussresa dit en heldag på liseberg och bussresa hem! låter inte så svårplanerat, men det var det! men nu verkar allt faktiskt helt ok iaf :)

imorgon är det midsommar, ingen aning om vad vi ska göra faktiskt!
men det blir borgvik under dagen i alla fall!
kanske ses där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0