nu gjorde jag inte som jag lovade

lovade att jag skulle lägga upp bilderna från stömne. så blev det dock inte. dök upp lite annat istället.

sitter i skolan nu, har nyss varit och käkat. idag skulle vi ha klassdag, som bestod av att spela en teater.  tråkigt, riktigt tråkigt om nu frågar mig. och jag längtar bara efter att få åka hem!   David går ur skolan idag, eller snarere typ nu! och jag är farligt avundsjuk, fast själv går jag ur imorgon så behöver  väl inte känna mig speciellt ledsen.
ska verkligen bli skönt med sommarlov nu.  och hoppas på några förhöjningar i betyget!

som jag sa skulle jag ju ha lagt in bilderna, men det blir inte idag heller.
När jag kommer hem ska jag hjälpa mamma att plantera blommorna till våra lärare och sen ska jag storstäda mitt rum.
och ikväll är det dax för träning!     boxning blir, om vädret tillåter.    gött ;)

nu ska vi fortsätta leka apor   - teaterapor.
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0