inget mer besök i skogen på ett bra tag

hemma igen! efter två dagar i vildmarken.

skirver mer om den så kallade resan någon anna dag. känner mig rätt trött just nu och ska snart slå mig ner i davids knä här i soffan hemma hos honom. väntar på att ragnhild ska baka klart pizzan, så ska vi käka!

turen i skogen var i alla fall bra, ett riktigt äventyr. och jag har aldrig förut varit med om något så jobbigt. det för förjävligt
men också väldigt, väldigt roligt! har tagit ca 200 bilder som kommer så småningom.
turen bjöd på blandannat lite "robinsson" tävlingar - linbana över sjön. kycklingwook och äppelpaj mitt ute i skogen.
egetbyggt vindskydd där övernattningen skedde.  m.m.  ett riktigt roligt och äckligt jobbigt äventyr

mer av mig hör ni imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0