dålig uppdatering och sommarväder

nu var det ett tag sedan jag skrev om mitt händelserika liv här!

midsommar har bland annat hunnit förbi. Den dagen spenderades i borgvik där det var mycket folk och dåligt väder.
men det var mysigt ändå. - eftersom allt är mysigt med min älskling i närheten.
under kvällen var vi hemma hos david och åt god mat och tittade på fotboll.  en lugn och trevligt midsommar!

resten av helgen har inte bjudit på speciellt mycket händelser.
Men nu har äntligen det fina vädret kommit hit. och det går även att bada i d's pool. hur skönt som helst!
hoppas solen och värmen fortsätter göra oss sällskap.

har passat på idag medan david tränar att träna lite själv. så idag blev det snabbhet, kordination och styrka på gräsmattan, och imorgon får det bli en löpruna eller en långpromenad med mor för att sedan på onsdag hoppas på att det kommer lite mer folk på fysträningen!

nu ska jag hämta en tröja till david och sedan gå ner till grönberg och möta upp honom som kommer direkt från sin träning, för att se på när casper + juniorlaget spelar match!

ha det bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0