bad day!

känner mig totalt nere!  tycker inte det borde vara så när sommarlovet äntligen kommit och allt.
det mesta känns tråkigt och jag känner ett stort behov av pengar!  vilket inte är så lätt att bara skaffa sig "sådär"!
jävligt störande...    

eftersom denna dagen (även fast jag varit med min godisdavid som tur är) har varit rätt tråkig så ska jag nu bestämma vad jag ska hinna med imorgon:

sola solarium (om inte solen visar sig, för då ska jag spendera några timmar ute)
styrketräna
baka kladdkaka till min D
(kanske hälsa på mormor & morfar)
planera lite inför midsommar, eller rättaresagt så mycket som möjligt

ska börja göra mer sånt här.  ha lite mål, vare sig de är stora eller små tror jag det är bra!

nu ska jag byta om och åka iväg på fysträning..
dagens höjdpunkt efter att ligga i sängen bredvid david!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0