visst finns det dagar när jag kan vara snäll








ligger i min säng och lyssnar på melissa horn - långa nätter.   älskar hennes musik                                  
lyssnar även på det återkommande regnet som smattrar på fönsterbrädan.

igår efter jag hade varit och handlat gjorde jag iordning kycklingsallad och inväntade david som hade varit i säffle och spelat match.  vi käkade och resten av kvällen blev lugn framför tv:n.  idag vaknade jag än en gång alldeles för sent för min smak, då jag tycker att hela dagen blir borta. men man ska väl kanske passa på och sova riktigt ordentligt nu under sommarlovet när man har rätt till det. dagen idag har precis som den senaste veckans dagar inte bjudit på speciellt mycket.  Men mitt kusinbarn fyller fyra år idag, så ska iväg och gratta henne nu!

hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0