underbart

är precis vad mitt sommarlov än så länge har varit!

dagen efter jag skrev det senaste inlägget åkte jag iväg med david och hans famlij till grekland, närmare bestämt till thassos. en jätte mysig ö i norra grekland som turisterna inte riktigt upptäckt än, vilket gjorde att folket som bodde där inte var speciellt bra på engelska, folket som fanns på stränderna var mest från fastlandet (Grekland) och det var riktigt lungt och hur mysigt som helst. dagarna vi var där hade vi även vädret på vår sida till 100%. 30-35 grader varmt i luften och vattnet var ljummet!        allt var hur bra som helst

nu har jag varit hemma i fyra dagar och bara slappat tillsammans med min david, eftersom vädret inte riktigt var lika bra här som i Grekland.  Men imorgon åker jag, david och min familj till kusten och stannar tills på tisdag.
Sedan på onsdag åker vi (david och jag) tillsammans med hans mamma, lucas och casper till stockholm och stannar tills på lördag. 

När vi kommer hem på lördag börjar davids träningar och då ska även jag ta tag i mitt träningsprogram!
här ska det byggas både muskler, kordination och kondition inför innebandysäsongn :)

ha en bra fortsättningen på sommarlovat
/a

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jaha, tack! Tänkte inte så långt ;-)

2009-07-23 @ 18:07:00
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0