vinst..vinst..vinst!

10-0 mot sunne! uuuuuuuuuuuuuuuh, vad bäst vi är.
vi bevisade verkligen att vi är värda denna serieledning, och vi spelade bort sunne totalt.
vi brukar annars ha problem att möta lag som är så mycket sämre (sunne ligger sist i vår serie) men idag bevisade vi verkligen motsatsen.  Vi spelade bra som tusan, och vi sa innan matchen att resultatet skulle vara 10-0 när vi lirat klart, och så blev det!      PEEEEEEEEERFEKT.

Har lagat tacos till familjen som vi nyss käka upp. Och nu står Alva och äter godis för fulla muggar bakom mig. godisungen våran!  Känner mig jättetrött i kroppen, så funderar på att krypa ner i sängen snart och se lite filmer
samtidigt som jag ska ladda om inför dmmatchen imorgon med 94brudsen.  ännu en vinst står på schemat!

Nu ska jag byta läge här i soffan och inta ett lite bekvämare ryggläge, innan jag smyger upp till min säng och tittar på den nyaste harry potter filmen som jag missat totalt.

GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0