trött..

men ändå pigg!  vädret gör mig överlycklig. 

Sitter på övervåningen vid datorn och skriver lite samtidigt som jag fyller i ansökan till innebandygymnasiet i mora.  två ansökningar ivägskickade snart, mora och umeå!    känns bra.

är sugen på att ta mig en promenad, men samtidigt behöver jag plugga.. så får se vad det blir! ska försöka undvika ryggläge i soffan i alla fall, för då vet jag en som inom kort kommer sova som en stock. vilket inte är så bra eftersom det är träning ikväll.  Hade det inte varitt träning hade jag nog följt med josefin och tjejerna på hockey, eftersom brynäs är här och spelar!  skulle varit kul att sett..  men nä, innebandyn går absolut före!
idag ska jag testa salmingklubban sista gången innan jag bestämmer mig för vilken jag ska ha, fast tror redan jag bestämt mig..  

men nu tjatar jag bara om massa onödigt! 

- ansökningslappen ska fyllas i.
- rummet ska städas
- världens länder ska in i huvudet.
- väskan ska packas!

TJO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0