trött är bara förnamnet

Känner mig riktigt trött idag, samtidigt väldigt glad. Vilket jag enbart känner mig på grund av detta underbara väder som vi bjuds på! skulle jag ha tid nu skulle jag absolut snöra på mig skorna, dra på mig mössan och halsduken, sätta armarna i vinterjackan och vandra ett varv runt vår by som har ett täcke av frost över sig. Jag bara älskar det!  Dock har jag inte tid nu, då jag ska ta mitt pick och pack över till wallgren's för bilåkning till forshaga och match med värmlandslaget!

Det där med att jag skulle behöva plugga på spanskprovet har jag förträngt idag.. vilket inte är så smart eftersom Anette troligen inte kommer ta hänsyn till min trötthet imorgon när hon ger mig betyget.
Så får nog helt enkelt ta tag i det ikväll, eller...  nu kanske vore ett smart drag för jag lär ju inte vara piggare efter matchen!  ibland gäller det att tänka lite extra.

nu blir det spanskplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0