snöööööö

det snöar som bara den ute, och jag blir bara gladare och gladare!    usch, vad underbart

Per-åke ringde imorse och drog oss med till strandvallen för lite skridskoåkning,  i vår familj stod syrran för åkandet. Så pappa och hon åka dit, medan jag och mamma tog oss en promenad bort till slottsbron. Var där ett tag och gjorde alla skidskotokiga människor sällskap, innan vi begav oss hem med bilen (så pappa fick gå hem)

Nu ska jag snart duscha, sätta på mig lite finare kläder, lägga på ett lager med smink och åka till farmor för yttligare lite julfirande - med släkten på min fars sida!

ikväll blir det ost, kex, chips och dipp till en mysig film.
och imorgon blir det troligen en kväll i skruvstad med ett liten gäng, då det ska badas badtunna!

tjooho! 
-  vi säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0