lång dag

fick lite brottom förut då jag kom på att jag var tvungen att fixa glöggflaskor till mina två lärare. men nu är det fixat och sittet åter igen i min säng som jag bäddat. jag har faktiskt hunnit med att packa in alla julklappar jag köpt också, så nu har jag inte det som väntar längre!

skulle behöva förnya desginen en aning här, men känner inte att jag har något insperation alls.
Får se om jag tar med mig kameran ut någon dag och fotar lite, eller om jag väntar tills jag köpt systemkameran efter jul!        


nu ska jag packa väskan, och dra iväg på träning.
ska springa skiten ur kroppen idag, sen ska jag försöka somna i "tid" ikväll.. svårt när träningen är slut halv11. men ska i alla fall försöka (: 

tjolahopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0