kameraköp

nu har jag äntligen köpt min efterlängtade systemkamera!  blev en sony a300. (för den som ville veta)

åkte som ni antagligen förstått genom meningen tidigare in till karlstad imorse för att titta på lite olika kameror. Efter någon timma hittade jag den jag ville ha, och så blev det!    så jävla värt pengarna. Dock var det fel batteriladdare med och en instruktionsbok på franska och italienska. Men pappa ska in till stan imorgon så han fixar det då!  

Sitter i min obäddade säng som snart ska bäddas och skriver. Ska efter bäddandet gå ner och börja packa inför imorgon, då vi har samling (värmlandslaget) kl. 08.30 för att kl. 09.30 spela match mot skattkärr och sen bege oss till Arvika för träningsläger tills måndag!    ska bli såååååå jäkla roligt att träffa alla brudar, och träna ihop oss det sista innan sm!     Min hals är även på bättringsvägen, så det ser rätt ljust ut!  tummen upp för det

eftersom jag nu delat ut en "tumme upp" idag, får jag ta och dela ut en "tumme ner" och den går idag till vägverket. eller grums kommun eller vilka jävla idioter det är som plogar vägarna?   
EN STOR FET TUMME NER TILL DOM I VILKET FALL!    - är ju inte en väg i grums som är normalt plogad! 

nu ska jag bädda och packa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0