jag ser genom dig en dag som denna

trupplägret gick kanon, trots förkylning.. tror till&med att träningarna och matchen gjorde att jag blivit friskare.. är en bra bit påväg mot ett mer friskt tillstånd i alla fall!  vilket känns super.  Känner mig grymt laddad inför nästa söndag, då vi - värmlands bästa 94tjejer & killar drar iväg till Linköping för sm i tre nätter.  det ska bli så jävla roligt!

Nu vet ni det och jag har inte så mycket mer att dela med mig av.. huvudet vill endast ta kort hela tiden, och jag trycker på kameran så fort jag får chansen!  Nu ska jag sätta mig vid tv:n och titta på en inlärningsdvd som jag fick med.    kanske kan bli någon kunskap rikare i denna kameradjungel!

god.... afton?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0