ibland är det bra.. ibland är det dåligt

det börjar ljusna.. på något sätt! samtidigt som det inte gör det.  det är allt bra konstigt
igår var i alla fall en helt okej dag. eller en bra dag från träningen och framåt.  träningen gick bra, för en gångs skull.

idag är jag trött, samtidigt som jag lagt ett musikprov och ett fysikprov bakom mig. det känns i alla fall bra.
sitter och funderar på vad jag önskar mig i julklapp, vilket jag just nu inte har någon aning om..
eller jo, jag önskar mig en kamera. en systemkamera.




en sån skulle sitta fint..  dock kostar den 7000!  
inte lika fint.  


nu ska jag bädda ner mig i min säng, tända ljus och titta på andra avenyn.
efter det ska jag försöka somna, i tid en dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0