HUR MYSIGT?

hur mysigt är det inte med julafton egentligen? ..  och som det överraskat med vädret iår. Jag bara älskar det
har nyss öppnat julklapparna från mamma och pappa, som så fint låg under granen imorse, precis som vanligt. och det är just det där - precis som vanligt som gör julen så mysig.  Allt är precis som året innan.    (jo, jag kan hålla med om att det kan bli långtråkigt, och någon gång i livet ska jag göra något helt annat) men just nu är det bara hur mysigt som helst.      

I paketen fanns bland annat en parfym, bodyspray, trosor, handduk och lite mer såna småsaker. + att jag fick pengar så jag kan köpa min efterlängtade kamera!    tack mamma, pappa & syrran :)

Nu ska jag äta lite fruskort, som består av mormor/farmors nybakade bröd med julskinka!   hur gott är inte det såhär på julaftons morgon?       När frukosten är bortdukad och finkläderna på ska vi vandra ner till mormor, dit resten av släkten senare också kommer!

Ha en bra dag allihopa!
& GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0