fredagsarg!

matchen gick åt skogen.. än en gång! börja kännas lite tråkigt detta. vart är lagandan? vart är spelet? vart är fokuset? vart är allvaret? vart är beslutsamheten? vart har allt det viktiga och drivande tagit vägen?
i think we are on our way down. 
men det är bara att ta nya tag.

har även bestämt mig för att träna lite extra under uppehållet, kommer behövas och det gör ingenting att visa sig motiverad att vända detta. 

Förövrigt har jag redan börjar ladda om inför imorgon.. för då är det en klar vinst som gäller med 94laget då sunne ska få smaka på grums bästa tjejer.     smack, pang, bom! - en sista klar seger innan uppehållet kommer sitta fint, och vi har då gått obesegrade genom denna hösten! 


nu ska jag ta av mig kläderna, rulla in mig själv i en filt och krypa ner under mina två duntäcken och kika på en bra film.. om jag hittar någon :)

ha en bra fredagsnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0