en av alla dom...

Jag är en av alla dom som drabbas då och då av något jag vill förklara.
Jag är en av alla dom som har ett liv utan nätter, utan dagar,
och jag är en av alla dom som kan gå vilse när som helst om jag behagar,
och jag går gärna vilse just i natt. 

Jag är en av alla dom som ser något svårt i dessa jämngrå vinterdagar, är du en av dom som vill försvinna när det känns som mörket klagar, så är vi två. och jag försvinner gärna just inatt. 
Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom.
Jag vill vara lite mer för dig inatt....  Men ibland så är jag fast, kan du känna lika dant, att allt man gör är bara plast och faktiskt föga intressant, ibland är alltid kaos, jag blir mörkrädd mitt på dagen, ibland behöver jag en paus.. är du hyfsat lika dan kan vi gå vilse genom stan.



en tanke, ett steg, en väg..   tusen möjligheter.
jag ska aldrig någonsin vandra på den väg som håller mig kvar i den här omgivningen.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0