dagarna springer iväg

kanske ska börja med att säga att jag lever. och att jag nog lyst en del med min frånvaro den senaste veckan! Haft lite annat för mig som tagit tid, bland annat skolan och innebandyn. Men nu är betygen satta och innebandyn rullar på. så nu börjar det lugna sig igen, vilket är skönt!

Idag har jag bakat lussebullar, närmare bestämt ca. 100 stycken! så nu har vi ett tag framöver.
imorgon är det luciavisning i skolan, och bra som jag är ska jag vara med trots att jag inte ville först. men eftersom jag inte är något klänningmänniska har jag tänkt att vara tomte!      blir nog bra, trots att ingen sjunger.

Nu ska jag åka iväg på träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0