tidig morgon

under kvällen igår vad jag med emelie, fixade tacos, kollade på film och åkte lite moped. Först till edsvalla till hennes föräldrars kompisar och sedan vidare till skruvstadsparken. kom hem vid halvett och åkte direkt hem till min älskling, kollade på discodaggarna och somnade!  myssssskväll

idag blev jag väckt av mormor, kunde inte somna om så åkte hem.  min älskade mamma fyller nämligen år idag så ska fixa lite till henne. sen ska jag ta en dusch och åka tillbaka till david. han har match ikväll, mot grums!  så då ska jag och emelie tillsammans med mamma åka in och titta.   





grattis mamma :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack snälla goding, du är allt bra go du. Tack för presenten/puss

2009-08-02 @ 22:38:51
Postat av: Felicia

grattis till henne!! igår :-)

2009-08-03 @ 08:21:34
URL: http://fellindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0