söndagkväll

det var ett bra tag sedan man satt i soffan en söndagkväll och visste att om ett par timmar ringer klockan och man ska pallra sig upp och iväg till skolan.  men nu så, - är allt som vanligt igen!   och det känns så himla skönt                                  jag tycker verkligen om den här känslan. att veta att inom en snar framtid kommer jag har fullt upp med både läxor, prov, inlämningar och mer sådant jobbigt. men även fullt av träningar, matcher och kärlek.  sådant som jämnar ut den jobbiga med ändå sköna känslan av att det är fullt i huvudet av jobbiga skoluppgifter.  jag ser verkligen fram emot hösten och vintern med stora förhoppningar!     jag är laddad till tusen för att göra mitt yttersta för att allt ska bli så lyckat som möjligt.

ska bl.a hinna med:

- att plugga och lägga upp skolan så att jag får tillräckligt med tid till det som ska göras där.
- att ge min pojkvän som mycket tid och kärlek jag bara kan.
- att umgås med mig älskade familj.
- att ge tid till min släkt och hälsa på dem mer än jag gör.
- att vara med mina vänner.
- och till sist ska jag försöka ge mig själv några timmar till att träna och ta hand om mig själv.

använder jag bara alla hösten och vinterns mysiga timmar till fullo ska inte detta vara några problem. det gäller bara att ha mål, och göra allt det viktiga för att nå dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0