skolstart

spenderade nästan hela dagen igår i karlstad. var jätte sugen på att inhandla massa kläder, någon väska m.m. men när jag väl kom in rann den lusten av mig helt. så åkte hem utan någonting.  men senare under dagen åkte jag och david in med mamma för david hade match, så medans hans uppvärmning höll på gick jag på stan en sväng till och då hittade jag i alla fall en väska, ett par trosor och lite mer skolgrejer!    (har dock inga bilder på det jus nu, kommer nog senare)

första skoldagen idag!  - om man nu kan kalla det skoldag.  vi började 08.10 och jag var hemma hos david igen 09.00!
men det var jätte roligt att träffa alla igen och jag är grymt laddad inför de två sista terminerna på grundskolan som väntar. 

nu ska jag laga lite mat och gå ut och springa!
skriver senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0