no boy can make me feel like you

åkte direkt till david igår efter duschen så hann inte ladda upp bilderna på mitt skolmatrial!

nu sitter jag här hemma i min ensamhet och lyssnar på miss li! tänkte snart åka iväg till affären och handla lite mat och laga iordning. mamma och pappa plockar svamp och david spelar match i kristinehamn så får helt enkelt klara mig själv. vilket inte brukar vara några större problem. är rätt skönt att bara ligga hemma och ta det lugnt själv ibland. 

tränade innebandy förut, med 94:alaget!  det var den bästa fysiska känslan i sportväg på otroligt länge. och jag är så otroligt nöjd med träningsinsatsten från hela laget. alla tog i som bara den, och spelat var som att vi aldrig hade haft något uppehåll!  helt underbart.  

ska lägga bort datorn ett tag och titta runt lite på tv:n.  får blir soffläge resten av kvällen!
 



- texten på bilden försvann,  så får se lite konstigt ut.
skulle i alla fall stå;   

Kollegieblock från clas ohlson - 3 för 39 :-
pappersmappar från atelje13 - 12 :- /st
kalender från Ica - 100 :-


jättebra saker om man vill ha ordning och reda både i huvudet och i skåpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0