i väntan

sitter här i min soffa och väntar på mig själv.. om man nu kan säga så! jag kan inte förklara det bättre.   det känns som jag måste göra någonting.. allt känns så tråkigt! har nyss kommit hem från david, för han och hans bröder skulle se på film, och jag orkar verkligen inte fördriva dagstimmarna med att se på film. även fast det är väldigt mysigt
så nu sitter jag här i alla fall och bara önskar att någon knackar på dörren och hitta på något att göra. för jag kan då inte komma på någonting som skulle roa mig.

men det var i alla fall en trevlig kväll igår. började hos david, och åkte sedan vidare in till karlstad. åkte runt lite där, gick nere vid hamnen en sväng och sådär.  kom hem vid två och somnade hur gott som helst bredvid min älskling. 

nu ska jag klicka mig vidare mot winnerback.net och se om dom har sparat en biljett åt mig till hans höstturné! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0