hårfunderingar..

sitter här i soffan och funderar på vad jag ska göra med mitt hår. är så himla sugen på att färga tillbaka mitt hår till den mörk/svart/röda färgen som jag hade för ett tag sedan. och har nästan bestämt mig helt för att det får bli så. vet bara inte riktigt hur jag ska gå till väga. tänkte först åka till lousie i åmål.. men hon hade inte tid tyvär. så nu ska jag bestämma mig för om jag ska ta en sväng ner till Katrin och lägga i en mörkbrun färg eller om jag helt enkelt ska fixa det själv.. det spörs!

det där om att jag skulle gå och lägga mig i tid fungerade inte ritkigt. jag gick och la mig vid 03.15. och vaknade 12.00!
inte bra detta... ska försöka att vända tillbaka dygnet så snart som möjligt. 
men nu kom jag och mamma på att det får bli egen färgning! så ska dra iväg till afffären och inhandla lite färg nu.
återkommer senare med bilder och sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0