give me routines

än en gång sitter jag här och saknar mina rutiner.. dagarna som ser precis lika dana ut, med samma tider och samma aktiviteter..   tänkt, vad skönt det egentligen är. att behöva gå och lägga sig i tid för att orka med en lång skoldag, hemmapluggandet och träningspassen. 
Jag längtar till träningarnar drar igång, skolan börjar och rutinerna och läxorna hänger mig i hälarna tills jag bara vill lägga mig ner, sparka tårna i golvet och skrika som ett litet barn!  -  då mår jag egentligen som bäst.
 
dagen idag har varit bra. hunnit med att fira mamma, även om det egentligen hade behövts lite mer tid. men mamma vet att jag älskar henne ändå :) eller hur mamma?    vi var iväg och tittade på davids fotbollsmatch, dock han inte Emelie med, vilket jag sa igår. så det blev bara jag och mamma.  matchen blev 0-0, även fast jag tycker fbk var värda vinsten.
nu sitter jag hos david och har nyss lagat lite mat. ska se en film nu och sen hade jag tänkt försöka lägga mig någorlunda i tid idag.   får se hur det går.

godnatt.   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0