dåligt..

.. av mig att inte hållt er uppdaterade om mitt liv! men har haft rätt så mycket att göra.

skolan har redan börjar ta ordentligt med tid. och jag känner mig så otroligt laddad. det är så roligt!  längtar tills proven kommer igång!   förutom skolfronten har träningarna verkligen tagit fart och även det känns underbart!

och denna fredagskväll har jag spenderat tillsammans med (dam) laget på score med god mat och bowling!
nu har jag nyss kommit hem, duschat och fått reda på att jag antagligen inte får sova bredvid min goding inatt ):
känns lite tråkigt faktiskt. var sugen på att få göra det inatt! men sånt är livet.

ska se på idol 2007 nu och sen försöka sova.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0