benen vägrar röra sig

jag borde egentligen träna, men jag orkar verkligen inte! det är så otroligt tråkigt att träna själva.  så jag tänker helt enkelt hoppa över det idag.

jag var nere hos mormor och morfar och klippte gräsmattan förut. och tänkte jag skulle byta om nu och gå ut och gå en sväng över lilla grums! (förhoppningsvis får jag med mig david också)

sitter och tittar på lite kläder på olika sidor. har fastnat på http://www.monkigirl.com/ just nu. är verkligen förälskad i vissa klädesplagg. det bästa med hösten/vintern är verkligen kylan - vilket gör att man får klä sig varmare. och det finns så otroligt mycket snygga kläder inför hösten/vintern.    tänkte visa lite plagg som jag fastnat för, men tyvär krånglar datorn just nu. så om det löser sig senare kommer bilder då!

nu ska jag byta om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0